Terra Nova is een coöperatieve uitvaartvereniging. Een vereniging die de belangen van haar leden dient door de begrafenissen en crematies zo veel mogelijk volgens de wensen van de overledene en nabestaanden te verzorgen. Terwijl alles in het werk wordt gesteld om de kosten te beheersen. Het lid worden van Terra Nova is gratis. Wilt u lid worden, iemand lid maken of geheel vrijblijvend informatie, klik dan op een van onderstaande buttons.

lid worden  vrijblijvend informatie

Welke voordelen biedt het lidmaatschap?

• Lagere uitvaartkosten voor leden, u bespaart direct minimaal 300,- op het uitvaarttarief, mits Kollaard en Jansen de uitvaart verzorgt
  • 24-uurs bereikbaarheid van onze deskundige uitvaartverzorgers voor het regelen van uitvaarten
  • Bij leven de totale uitvaart bespreken en eventueel betalen zodat u de zekerheid heeft dat alles van tevoren geregeld is
  • Reserveren van de uitvaartkosten in het Depositofonds
  • Ruim 80 jaar ervaring met de uitvaartverzorging in Utrecht
  • De uitvaartwinkel waarin producten bezichtigd en aangeschaft kunnen worden
  • In bewaring nemen van uitvaartpolissen van leden en zorgdragen voor uitkering na overlijden

Wat kan Terra Nova voor u als lid betekenen?

Voor leden is het mogelijk om kosteloos een afspraak te maken met onze consulent. In dit gesprek worden de wensen besproken en opgenomen in een wilsbeschikking. Tevens wordt aan de hand van de uitvaartwensen een voorlopige kostenberekening opgesteld, waardoor u een goed overzicht krijgt van de toekomstige uitvaartkosten. Indien u dat wenst kan er een goede financiële regeling worden afgesloten, zodat de betaling van de uitvaartrekening soepel verloopt.

Vaak beschikken onze leden over (oude) verzekeringspolissen die bij overlijden uitkeren. Deze polissen kunt u bij leven in bewaring geven bij Terra Nova, alwaar zij in de kluis worden opgeborgen. Natuurlijk ontvangt u bij afgifte duidelijke bewijzen met vermelding van de polisnummers en verzekerde bedragen. Bij overlijden verzorgt Terra Nova de verzending en inning van uw polissen. Soms is dat een lastige klus, omdat veelal de oude verzekeraars zijn overgenomen door andere maatschappijen en daardoor moeilijk terug te vinden zijn. Als er na betaling van de uitvaartrekening geld overblijft van de verzekeringen, worden deze altijd uitgekeerd aan de wettelijke erfgenamen.

Terra Nova beschikt als enige uitvaartverzorger in Utrecht over een urnenshowroom. Deze vindt u op het Svend Asmussenpad 3 in Terwijde. In deze winkel is een ruime keuze aan urnen en uitvaartsierraden aanwezig. Door de aanwezigheid van vele producten en documentatie, kunt u op één centraal punt alles voor uw uitvaart regelen.

Ook uitvaarten buiten de regio Utrecht kunnen door Kollaard en Jansen Uitvaartzorg geregeld worden.