Herdenken naar wens

Ieder mens, iedere herdenking, iedere uitvaart is anders. De woorden, de muziek, de bloemen, de kist, de urn; ze worden zorgvuldig gekozen. De hele ceremonie zegt iets wezenlijks over de overledene en verbindt alle aanwezigen. Kleine en grote dingen raken ons.

Het is voor u en uw nabestaanden goed om vooraf de belangrijkste zaken van de uitvaart te regelen. Wat zijn uw wensen? Wilt u worden begraven of gecremeerd? Hebt u al ideeën voor een kist of een urn? Hoe regelt u de financiën? Vragen waar u liever niet bij stilstaat, dat beseffen wij. Maar tijdens de gesprekken die wij met onze leden hebben, merken we dat het een enorme rust geeft om met ouders, partner of kinderen hierover te praten. De dood hoort bij het leven en wij nemen in alle rust en met alle respect de uitvaart met u door. Dan is alles goed geregeld en krijgt het herdenken iets unieks.

Voor meer informatie over de kosten van een crematie of een begrafenis, kunt u kijken op de website van Kollaard en Jansen uitvaartzorg of telefonisch contact opnemen 030 - 233 34 56.