klik voor de vergrotingUrnen, assierraden en overige gedenkartikelen hebben niet alleen een symbolische betekenis maar zijn een blijvende herinnering aan een nabestaande. Urnen kunnen onder verschillende omstandigheden gebruikt worden. Zo zijn er urnen voor binnenshuis, terwijl andere voor buiten bedoeld zijn. Niet elk materiaal is geschikt voor buiten, maar er zijn ook urnen waarbij het juist de bedoeling is dat deze geleidelijk oplossen in de natuur.

klik voor de vergrotingOm tot een juiste keuze te komen kunt u een bezoek brengen aan www.urnensite.nl of een bezoek brengen aan onze gedenkwinkel die is gevestigd in ons nieuwe kantoor, vlak achter het Sint Antonius Ziekenhuis in Terwijde:

Svend Asmussenpad 3
3543 GM Utrecht

In de winkel vindt u een grote collectie aan urnen, maar ook over assierraden in goud, zilver, glas en metaal  is veel informatie te krijgen.

klik voor de vergrotingNeem rustig de tijd
De as van een overledene wordt wettelijk 1 maand bewaard in de algemene nis van het crematorium en deze periode kan kosteloos worden verlengd tot een half jaar. Neem dus rustig de tijd zodat u niet te snel een beslissing neemt waar u achteraf misschien spijt van krijgt.
Onze winkel is dagelijks geopend van maandag  t/m donderdag van 09.00 – 16.00 uur. Als u van plan bent om op vrijdag onze winkel te bezoeken, dan kunt u het beste van te voren een afspraak maken.

Samenwerking
Kollaard en Jansen uitvaartzorg  en Uitvaartvereniging Terra Nova werken nauw samen met de crematoria in de omgeving van Utrecht zoals crematorium Daelwijck, Domstede, Den en Rust en Noorderveld. Ook verzorgen wij regelmatig begrafenissen op de begraafplaatsen Daelwijck, Tolsteeg, Kovelswade en Soestbergen. En dankzij onze partners kunnen we door heel Nederland  voor iedereen de uitvaart verzorgen tegen dezelfde scherpe  tarieven.

klik voor de vergrotingDe uitvaarten worden o.a. verzorgd voor alle leden van uitvaartvereniging Terra Nova maar ook voor mensen die bijvoorbeeld verzekeringspolissen hebben van Yarden, Dela, Monuta of Ardanta.
Als Kollaard en Jansen de uitvaart verzorgt  is er altijd vrije keuze voor de locatie van de opbaring, condoleance en crematorium en bepalen de nabestaanden waar dat gebeurt en niet de verzekeringsmaatschappij.
Het lidmaatschap van uitvaartvereniging Terra Nova geeft bovendien recht op € 300 korting op de uitvaartkosten indien de uitvaart door Kollaard en Jansen uitvaartzorg wordt gedaan.
Onze medewerkers helpen u graag verder met informatie en advies.

Onze partners
Rouw Service Nederland, Bogra, Zavedi, Funeral Products, Tjalling Wolthuis, De Vene uitvaartbenodigdheden, NEM producties, Family Cards, Veluwe Fashion, Hellenique.