Gedenksieraden

Telefoonnummer: 030 2333456
Email: TerraNova@uitvaartverenigng.nl

of ...
U belt rechtsstreeks naar:
Hadewych Gerlof: 06-2000 1964
Marry Samsom: 0297-329 213

Email: living-jewels@zonnet.nl

'Living Jewels' staat voor twee edelsmeden; Hadewych Gerlof en Marry Samsom. Voor dat zij elkaar kenden maakten ze beiden al het sieraad tot een compleet en bijzonder kunstwerk door er een houten doosje bij te maken waar het sieraad precies in past. De houten doos is vooral ook als eerbetoon aan het sieraad bedoeld. Inspiratie vinden zij beiden onder andere in oude mythen, verdwenen culturen, symbolen en meditatie, maar vooral ook in de ruwe vorm en uitstraling van edelstenen die ze zelf slijpen tot bijzondere vormen. Het gevolg is een samenwerkingsverband onder de naam 'Living Jewels'. Deze naam is gekozen, omdat ze beiden de levende energie van de edelstenen in combinatie met het sieraad voelen. De sieraden worden gemaakt van Goud, Zilver en Titaan in combinatie met edelstenen. Elk sieraad is een project op zich en dus zondermeer uniek.

Gedenksieraden

• Het is mogelijk om een sieraad van de overledene om te smelten en te verwerken tot een gedenksieraad.
  • In het sieraad kan ook de as of een haarlok van de overledene worden verwerkt.
  • In het deksel van de houten doos kan een foto / tekst worden geplaatst.
  • De kleur van de houten doos kan in overleg worden gekozen.
  • Een thema of symbool kan niet alleen in het sieraad worden verwerkt, maar ook in de houten doos.
  • Een edelsteen naar eigen keuze kan worden geslepen en in een bijzondere vorm verwerkt worden in het sieraad.
  • Het gedenksieraad is speciaal voor u ontworpen en vervaardigd en dus uniek!