oktober 2001

Nieuws over de Terra Nova website www.uitvaartvereniging.nl

Vanaf augustus 2000 is alle informatie over onze uitvaartvereniging te zien op internet. Terra Nova vindt het belangrijk om naast de traditionele gang van zaken ook de nieuwe ontwikkelingen op de voet te volgen. Het geven van informatie via de nieuwe media behoort hier toe. In de eerste maand bekeken 612 personen de website. Het bezoekersaantal is sindsdien blijven stijgen.

Nu bezoeken gemiddeld 2500 personen per maand de site www.uitvaartvereniging.nl.
Er kan dus gesteld worden dat de website in haar functie voldoet. Via de website is het mogelijk om lid te worden, een verzekering af te sluiten of een kostenberekening te laten opstellen op basis van uw uitvaartwensen.

Een nieuw toegevoegd item op de website is 'productfoto's'. Hierop is een collectie foto's te zien over verschillende onderwerpen, zoals uitvaartkisten, afscheidsmandjes en waden. Doordat het tweemaal per jaar uitgegeven Terra Nova magazine (waarin de vaste items als uitvaarttarieven, lezers vragen, nieuwe producten en juridische achtergronden besproken worden) ook compleet op Internet te zien is, is onze site voor velen een zoekmedium.