najaar 2012

CVU Terra Nova
Nog steeds 'De Vereniging'
Nog steeds het gevoel van Maliesingel

Dit jaar bestaat de vereniging 80 jaar! In die 80 jaar is er wel het één en ander veranderd. Maar nog steeds is Terra Nova een coöperatieve vereniging, die bestaat vóór en dóór de leden. De dienstverlening bestaat nog steeds uit het informeren over alle zaken betreffende uw uitvaart.

Terra Nova verzorgt nog steeds uw uitvaart tegen een aantrekkelijk basistarief (zie tabel op deze pagina). Dit tarief ligt onder het landelijk gemiddelde. Het tarief bevat alle diensten die onder het kopje all-in vallen. De kosten van derden staan apart vermeld. De keuze van opbaring en crematie is immers vrij. Na de uitvaart verzorgt Terra Nova de verzending van polissen en de inning van de uitkering daarvan. Nadat alle kosten binnen zijn, ontvangt u van Terra Nova een gespecificeerde en overzichtelijke rekening, met een eventuele verrekening van uw polissen en deposito.

AFSPRAAK MAKEN? DAT KAN!
Op ons kantoor aan de Nachtegaalstraat 65 in Utrecht staan Gerda Jansen en Pia la-Lau klaar om u te helpen bij al uw vragen. Mochten uw vragen wat meer tijd in beslag nemen, dan maken we graag met u een afspraak bij ons in de winkel om in alle rust alles te bespreken. In een persoonlijk gesprek lopen wij  graag uw uitvaartwensen met u door, berekenen de uitvaartkosten en bepalen we samen met u of u voldoende verzekerd bent. Ook kunnen wij u adviseren over het afsluiten van een deposito en over de fiscale voordelen daarvan.

Voor advies over alle vormen van asbestemming kunt u natuurlijk ook bij ons in de winkel terecht. Wij lichten u graag voor over urnen, sieraden, beelden en allerlei andere herdenkingsartikelen. Deze gesprekken nemen altijd meer tijd in beslag dan gedacht en we maken dan ook graag een afspraak met u.

TERRA NOVA BIEDT EEN GOED VERZORGDE UITVAART TEGEN EEN GOEDE PRIJS

Basistarief cremeren Terra Nova 2013
Rouwauto
2 Volgauto's (of 1 x 8 persoonsauto)
Vervoer overledene (binnen kantooruren)
Maximaal 75 rouwbrieven
Maximaal 75 Postzegels
Postverzendset
Maximaal 75 dankbetuigingen
Maximaal 75 Postzegels
Standaardkist (Arcas)
Verzorgen overledene (binnen kantooruren)
Condoleanceregister
Kopieën bewijzen van overlijden
Aangifte overlijden
Opbaring (uitgaande van 4 nachten)
Crematie
Asbestemming
ledenkorting

€    3.145,-
All in
€    525,-
€    1.200,-
€    85,-
€    - 250,-

€    4.705,-

Bovenstaand bedrag is exclusief persoonlijke uitgaven als bloemen en consumpties.